قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‌ های فروشگاه لیمر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربران گرامی نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستند. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های فروشگاه لیمر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و استفاده شما از وبسایت فروشگاه به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخص یا شرکتی گفته می‌شود که با درج اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام و یا بدون عضویت و به عنوان میهمان، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه لیمر اقدام نماید.

ثبت سفارش ، پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند. فروشگاه لیمر به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌گذاری می‌دهد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد .

در حال حاضر ثبت سفارش کالا در فروشگاه لیمر فقط از طریق درگاه امن و مستقیم بانک های معتبر امکانپذیر می باشد.

امکان پرداخت وجه کالا هنگام تحویل درب منزل وجود ندارد.

روش های ارسال کالا به چه صورت است؟

فروشگاه لیمر بعد از دریافت سفارش کالا در اسرع وقت و در اولین فرصت اداری اقدام به ارسال سفارشات مشتریان می نماید. در حال حاضر ارسال کالا فقط از طریق سرویس پست سریع پیشتاز امکانپذیر می باشد.

نحوه رهگیری سفارشات:

برای پیگیری وضعیت سفارش خود و دریافت کدرهگیری مرسوله پستی می توانید یک روز پس از ثبت سفارش از صفحه اصلی فروشگاه لیمر به قسمت ” رهگیری سفارشات ” رفته، شماره سفارش که هنگام تکمیل فرآیند خرید به شما نمایش داده می شود و ایمیل آدرسی که هنگام ثبت سفارش از آن استفاده کرده اید را وارد کرده و در صفحه باز شده کد رهگیری مرسوله پستی شما قابل رویت می باشد.

سایر مراحل رهگیری مرسولات پستی از طریق وبسایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir میباشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل:

فروشگاه لیمر همواره نهایت تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و پرداخت حق بیمه از طرف فروشگاه لیمر (تا سقف یک میلیون تومان) بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل و همچنین پرداخت خسارت به عهده شرکت حمل و نقل پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در صورتی که نیاز به بیمه برای مرسولات با ارزش بالای یک میلیون تومان دارید میتوانید از طریق یادداشت هنگام ثبت سفارش اقدام کنید.هزینه بیمه مرسولات پستی از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به ازای هر یک میلیون تومان،دو هزار تومان می باشد که مشتری باید آنرا پرداخت کند.

برای مثال هزینه بیمه مرسوله ای به ارزش ده میلیون تومان = ۲۰ هزار تومان خواهد بود.

شرایط گارانتی ، بازگشت کالای معیوب و …

مشتری هنگام تحویل کالا موظف است کالا را از نظر فیزیکی بررسی نماید تا از نظر ظاهری کالا شکستگی و یا کسری نداشته باشد و در صورت داشتن هر گونه مشکل فیزیکی مشتری باید از تحویل گرفتن کالا خودداری نماید و مراتب را به فروشگاه لیمر اطلاع دهد.مرسولاتی که توسط فروشگاه بیمه شده است طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، حتما باید توسط پستچی باز و بعد از چک شدن تحویل خریدار گردد.لذا از مشتریان گرامی تقاضا داریم هنگام دریافت بسته پستی دارای بیمه حتما از پستچی درخواست باز کردن و رویت و شمارش تعداد کالا و همچنین تایید صحت و سلامت محصولات را داشته باشند.

بنابراین پس از دریافت کالا فروشگاه لیمر هیچ گونه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

تمامی محصولات فروشگاه لیمر دارای مهلت تست هفت روزه پس از دریافت کالا هستند.

تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه لیمر کاملا نو، سالم و بدون ایراد فیزیکی می باشند. اکثر کالاها به صورت بسته بندی کارخانه و پلمپ برای خریدار ارسال می گردد و تاییدیه ی کنترل کیفیت شرکت سازنده را دارا هستند.در مواردی که کالا از شرکت سازنده به صورت غیر پلمپ در بازار توزیع شده باشد تیم فنی فروشگاه لیمر قبل از ارسال به مشتری آنها را مورد بررسی و تست فنی قرار می دهد تا از سلامت کالا اطمینان کامل حاصل شود.

با این وجود در دنیای لوازم الکترونیکی حتی در شرکت های بزرگ دنیا نیز احتمال بروز ایراد نرم افزاری و سخت افزاری در محصولات تولیدی وجود دارد. بنابراین فروشگاه لیمر تمامی کالاهای خود را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا همراه با مهلت هفت روزه تست و بررسی کالا پس از دریافت توسط مشتری ارائه می کند.

بنابراین خریدار می بایست در صورت وجود مشکل یا خرابی کالا ظرف مدت هفت روز مراتب را به فروشگاه گزارش نماید.

بدیهی است در صورت عدم گزارش مشکل یا خرابی کالا از سمت خریدار در بازه زمانی مشخص شده فروشگاه لیمر هیچ گونه مسئولیتی در ارائه خدمات پس از فروش و برگشت کالا ندارد.

خریدار موظف است ظرف مدت هفت روز پس از دریافت کالا گزارش مشکلات و خرابی کالا را از طریق ایمیل رسمی یا شماره تماس های فروشگاه به اطلاع برساند.در صورت عدم دریافت ایمیل یا تماس از سمت خریدار ، امکان انجام مراحل مرجوعی و بررسی کالا وجود نخواهد داشت.

تیم فنی فروشگاه لیمر در مرحله اول اقدام به راهنمایی های لازم جهت رفع ایراد توسط خود مشتری می نماید و در صورتی که مشتری توانایی فنی لازم جهت رفع ایراد را نداشته باشد یا متوجه وجود ایراد سخت افزاری شود ضمن هماهنگی قبلی با فروشگاه لیمر اقدام به ارسال کالا به آدرس این فروشگاه نماید. کارشناسان فنی فروشگاه لیمر بعد از دریافت کالای معیوب این کالا را مورد تست های دقیق فنی و کارشناسی می نمایند و در صورت تایید ایراد سخت افزاری توسط کارشناسان، در صورت امکان کالا را تعمیر و رفع ایراد می کنند و اگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد، کالا تعویض و به مشتری برگشت داده خواهد شد.برگشت کالا از سمت خریدار فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر خواهد بود و در صورت ارسال با هر سرویسی به غیر شرکت پست،فروشگاه لیمر مسئولیتی در قبال دریافت کالای مرجوعی ندارد.هزینه برگشت کالا به فروشگاه لیمر به عهده خریدار میباشد. اگر پس از تست های فنی هیچگونه ایرادی محرز نگردید و دلیل عودت کالا عدم توانایی یا دانش فنی خریدار در استفاده و کار با کالای خریداری شده تشخیص داده شود کلیه هزینه های حمل و نقل و بررسی کالا به عهده خریدار می باشد.ضمنا مسئولیت ایرادات و باگ های نرم افزاری هر کالا متوجه شرکت سازنده آن می باشد و فروشگاه لیمر مسئولیتی در قبال آن ندارد.

استفاده از گارانتی برگشت کالا در مهلت تعیین شده تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن با تمام اقلام و بدون تغییر ظاهری و ناقصی ارسال گردد.

 در صورت مخدوش بودن کالا یا بسته بندی، کم بودن اقلام داخل بسته بندی یا نبود آن ها،کثیفی یا تغییر رنگ و هرگونه تغییر ظاهری در کالا یا بسته بندی، فروشگاه لیمر هیچ مسئولیتی نسبت به پذیرش کالای مرجوعی و ارائه خدمات پس از فروش نمی پذیرد.

نوشتن توضیحات یا استفاده از برچسب، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پارگی و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از خدمات پس از فروش و مرجوعی کالا را از بین خواهد برد.

محصولاتی مانند انواع ایرفون،هدفون ،هدست و … یا محصولاتی که دارای شماره سریال واحد بر روی کالا نمی باشند شامل مهلت تست نخواهد بود.

اگر مشتری از سفارش خود منصرف شود :

در صورتی که کالا ارسال نشده باشد امکان برگشت کامل وجه به حساب خریدار امکان پذیر خواهد بود.

در صورتی که کالا ارسال شده باشد و مشتری قصد برگشت کالا را داشته باشد ابتدا باید کالا را با هماهنگی در همان حالت بسته بندی ارسال شده به آدرس فروشگاه لیمر ارسال کند.در این حالت،برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش،تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ)باشد،از آن استفاده نشده باشد،و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات،ارسال شود.پس از دریافت بسته و بررسی توسط کارشناسان در صورت تایید، میلغ سفارش پس از کسر تمامی هزینه های حمل و نقل و نوسانات قیمت کالا طی ۴۸ ساعت به حساب خریدار برگشت داده می شود.

چه مقدار زمان می برد تا سفارش به دستم برسد ؟

تمامی سفارشات تا قبل از ساعت ۱۲ در همان روز و در صورت دریافت سفارش بعد از زمان اعلام شده در اولین روز کاری ارسال خواهند شد.
سفارشات مربوط به شهر بوشهر از طریق پیک ارسال و در کمتر از 24 ساعت به دست همشهریان گرامی خواهد رسید.
سفارشات خارج از استان از طریق پست پیشتاز به تمامی نقاط کشور ارسال خواهد شد.
سفارشات داخل استان (به استثنا شهر بوشهر) همانند سایر شهرهای کشور از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد.
مدت زمان تحویل سفارشات در شرایط عادی بین دو تا پنج روز کاری می باشد.

فروشگاه لیمر مسئولیتی در قبال عدم تحویل به موقع سفارشات از طرف شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد.

سبد خرید
اخیرا مشاهده شده
دسته بندی ها